Všeobecné obchodné podmienky určené pre  predaj „online“ vstupeniek pre Tatra Labyrint  

vydané spoločnosťou 1. Tatranský labyrint, s.r.o., so sídlom Popradské nábrežie  217, 058 01 Poprad, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov,  oddiel: Sro, vložka číslo: 41112/P, IČO: 45 567 808 (ďalej len „Tatra Labyrint“) 

PREAMBULA  

Obsahom a účelom tých všeobecných obchodných podmienok vydaných  spoločnosťou Tatra Labyrint (ďalej len „VOP“ alebo „Všeobecné obchodné  podmienky“) je osobitná úprava podmienok a postupu online predaja vstupeniek na prístup do labyrintu Tatra Labyrint v prospech zákazníkov. V rámci týchto VOP sú  upravené podmienky využitia a uplatnenia vstupeniek zakúpených online, ako aj  pravidlá používania internetovej stránky www.tatralabyrint.sk na tento účel,  registrácie zákazníkov, reklamačného poriadku a iné relevantné informácie pre  zákazníkov.  

Vymedzenie pojmov  

Areál Tatra Labyrint – sa rozumie areál v bezprostrednej blízkosti labyrintu Tatra  Labyrint, prevádzkovaný spoločnosťou 1. Tatranský labyrint, s.r.o., vrátane  samotného labyrintu Tatra Labyrint.  

Cenník – dokument, ktorý obsahuje rozdelenie jednotlivých kategórii vstupov  ponúkaných Predávajúcim a tomu zodpovedajúcemu Vstupnému, ktorý je  Predávajúcim zverejnený na Stránke.  

Nariadenie GDPR – predstavuje Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. (EÚ)  2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom  pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).  

Občiansky zákonník – znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení  neskorších predpisov.  

Tatra Labyrint – prírodno-zábavný labyrint nachádzajúci sa v Areáli Tatra Labyrint,  prevádzkovaný spoločnosťou 1. Tatranský labyrint, s.r.o. . 

Vstupenka – cenina, ktorá vzniká korektným vyplnením príslušného formulára  prístupného na Stránke a úhradou Vstupného a ktorá oprávňuje Zákazníka k vstupu  do labyrintu Tatra Labyrint, vrátane využitia služieb poskytovaných Predajcom v  Areáli Tatra Labyrint. Na účely týchto VOP je Vstupenka vydávaná v digitálnej  podobe a následne zasielaná elektronicky na e-mail Zákazníka.  

Vstupné – prestavuje cenu za Vstupenku v podobe jednorazového poplatku  uvedeného v Cenníku.  

Predávajúci alebo Predajca – sa na účely týchto VOP rozumie spoločnosť  1. Tatranský labyrint, s.r.o.  

QR kód - je dvojrozmerný kód použitý Predávajúcim na účely identifikácie a  spárovania konkrétneho Zákazníka a jeho Vstupenky.  

Stránka – internetová stránka zriadená Predajcom, prístupná na doméne  www.tatralabyrint.sk.  

Zákazník – fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá si v súlade s týmito VOP  zakúpi u Predajcu Vstupenku do labyrintu Tatra Labyrint pre seba alebo aj pre iné  osoby, pričom tieto iné osoby sa na účely týchto VOP rovnako považujú za  Zákazníka.  

Zákaznícka zóna – predstavuje internetové rozhranie zriadené a prevádzkované  Predávajúcim na Stránke pre Zákazníkov za účelom kúpy a predaja Vstupeniek.  

Zákon o ochrane spotrebiteľa – znamená zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane  spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o  priestupkoch v znení neskorších predpisov.  

Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zmluve na diaľku – znamená zákon č. 102/2014 Z.  z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe  zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov  predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších  predpisov.  

Vstupenka a zmluvný vzťah medzi Predajcom a Zákazníkom 

Zákazník je oprávnený, okrem predajného miesta, ktoré bude Predajcom  zriadené priamo v Areáli Tatra Labyrint, rovnako využiť Webstránku Predajcu za  účelom zakúpenia Vstupenky do Tatra Labyrint. 

Vstupenka zakúpená na základe týchto VOP predstavuje v súlade s týmito  VOP „ceninu“, na základe ktorej je Zákazník oprávnený vstúpiť do labyrintu Tatra  Labyrint.  

Predávajúci v tejto súvislosti vyhlasuje, že Vstupenka zakúpená online na  Stránke je rovnocenná „vstupenke“ zakúpenej „na predajnom mieste“ v Areáli Tatra  Labyrint, alebo na v akomkoľvek inom predajnom mieste, ktoré určí 1. Tatranský  labyrint, s.r.o. Líšiť sa môže jedine cenou, nakoľko existuje určité zvýhodnenie  vstupenky pri zakúpení cez eshop. 

Zákazník sa stáva majiteľom Vstupenky po pripísaní úhrady jednorazového  Vstupného v zmysle Cenníka na účet Predávajúceho v súlade s platobnými (článok  4. týchto VOP) a dodacími podmienkami (článok 5. týchto VOP). 

V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluve na  diaľku platí, že okamihom doručenia Vstupenky do e-mailovej schránky Zákazníka  (body 4.7. a 5.1. týchto VOP) dochádza k uzatvoreniu zmluvy s Predajcom,  predmetom ktorej je poskytnutie služieb zo strany Predávajúceho, ktoré súvisia s  činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa Predávajúci zaväzuje poskytnúť  tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote, pričom predmet vrátane  práv a povinnosti zmluvy sú špecifikované týmito VOP (ďalej len „Zmluva“). 

V nadväznosti na bod 1.5. týchto VOP a v spojení s ust. § 7 ods. 6 písm. k)  Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zmluve na diaľku platí, že Zákazník nie je  oprávnený od Zmluvy odstúpiť a žiadať vrátenie Vstupného. 

Doba platnosti konkrétnej Zmluvy zodpovedá dobe platnosti príslušnej  Vstupenky, body 2.2. až 2.4. týchto VOP sa aplikujú primerane. 

Práva a povinnosti Zákazníka spojené so vstupenkou 

Každý Zákazník je oprávnený na jednorazový vstup do labyrintu Tatra Labyrint v  maximálnom trvaní jednej (1) hodiny od kvalifikovaného vstupu (na účely týchto VOP  a v súlade s bodom 2.7. VOP sa kvalifikovaným vstupom rozumie prejdenie  príslušným turniketom v Areáli Tatra Labyrint). Opustením labyrintu Tatra Labyrint alebo uplynutím povoleného času v trvaní jednej (1) hodiny oprávnenie na vstup  zaniká, pričom opakovaný vstup do labyrintu Tatra Labyrint nie je možný bez  zakúpenia ďalšej Vstupenky. V prípade ak pobyt Zákazníka v labyrinte Tatra Labyrint  bude trvať viac než jednu (1) hodinu od jeho kvalifikovaného vstupu do labyrintu  Tatra Labyrint, Zákazník je povinný pri výstupe z labyrintu Tatra Labyrint uhradiť 

Predajcovi na mieste výstupu dodatočnú cenu za jeho pobyt v labyrinte Tatra  Labyrint, a to vo výške Vstupného uhradeného za Vstupenku Zákazníka, a to za  každú aj začatú hodinu jeho pobytu navyše v labyrinte Tatra Labyrint. 

Každá Vstupenka zakúpená prostredníctvom Stránky je platná 30 kalendárnych dní  odo dňa jej zakúpenia Zákazníkom, a teda v rámci tejto doby je Zákazník oprávnený  Vstupenku využiť a vstúpiť do labyrintu Tatra Labyrint. Zákazník je povinný  rešpektovať predovšetkým poveternostné podmienky v labyrinte Tatra Labyrint a  limitovaný stav obsadenosti a kapacity labyrintu Tatra Labyrint, a teda je povinný  najmä strpieť čakanie v rade za účelom vstupu do labyrintu Tatra Labyrint po tom, čo  budú pre jeho vstup vytvorené kapacitné, resp. iné možnosti. Využitím Vstupenky  alebo uplynutím 30 dňovej doby platnosti Vstupenka zaniká a je ďalej nepoužiteľná a  nerefundovateľná. 

Za nevyužitie Vstupenky do labyrintu Tatra Labyrint v 30 dňovej dobe platnosti  zodpovedá výlučne Zákazník a nie je možné za takto nevyužitú Vstupenku žiadať od  Predávajúceho vrátanie Vstupného alebo poskytnutie iného plnenia zo strany  Predávajúceho. Predávajúci zároveň nezodpovedá Zákazníkovi za nemožnosť  využitia Vstupenky do labyrintu Tatra Labyrint v dobe jej platnosti v prípade  vyskytnutia tzv. vyššej moci, teda prekážky, ktorá nastala nezávisle od vôle  Predávajúceho a bráni mu v umožnení vstupu Zákazníka do labyrintu Tatra Labyrint,  ak nemožno rozumne predpokladať, že by Predávajúci túto prekážku alebo jej  následky odvrátil alebo prekonal. O okolnosť vyššej moci ide najmä avšak nielen v  prípade nepriaznivého počasia, ktoré by mohlo ohroziť bezpečnosť Zákazníka  v labyrinte Tatra Labyrint alebo v prípade akýchkoľvek nariadení, opatrení,  rozhodnutí, usmernení, pokynov alebo právnych predpisov, prípadne iných  normatívnych správnych aktov a individuálnych správnych aktov právne záväzných  prijatých či vydaných v súvislosti so šírením určitej nebezpečnej nákazlivej choroby  (napr. COVID-19), v dôsledku ktorých nie je možné prevádzkovať labyrint Tatra  Labyrint pre verejnosť. 

Doba platnosti Vstupenky (t.j. 30 dní) je fixne stanovená a nie je možné ju predĺžiť. 

Zákazník nie je oprávnený ponúkať Vstupenku na ďalší predaj; na využitie inej  neoprávnenej osobe, pre ktorú Vstupenku nezakúpil; vymeniť vstupenku s iným  Zákazníkom; vytvárať falzifikáty Vstupenky; resp. vykonávať iné úkony, ktoré  negatívne vplývajú na Predávajúceho. V prípade výskytu vád na Vstupenke je  Zákazník oprávnený Vstupenku reklamovať postupom podľa článku 6 týchto VOP  (Reklamačný poriadok). 

Vstupenka oprávňuje Zákazníka k využitiu služieb a atrakcií prístupných v  Areáli labyrintu Tatra Labyrint, ktoré sú ponúkané odplatne alebo bezodplatne podľa  rozhodnutia Predávajúceho. Zákazník zakúpením Vstupenky berie na vedomie, že  rozsah služieb a atrakcií sa môže najmä v závislosti od prevádzkových možností  Predávajúceho a ročného obdobia meniť a niektoré služby a atrakcie môžu byť  spoplatnené na základe osobitného cenníka Predávajúceho.

V záujme úspešného vstupu do labyrintu Tatra Labyrint je Zákazník povinný  preukázať sa Vstupenkou, ktorá mu bude dodaná Predávajúcim v súlade s článkom  5 týchto VOP, pričom zo strany Zákazníka sa postačí preukázať Vstupenkou vo  forme príslušného QR kódu, a to či už vo fyzickej (listinnej), alebo digitálnej  (elektronickej) podobe.  

Zákazník berie zároveň na vedomie, že okrem preukázania sa Vstupenkou, je  taktiež povinný pred vstupom do labyrintu Tatra Labyrint na vyzvanie Predávajúceho  (respektíve ním poverenými osobami) preukázať sa platným preukazom totožnosti, a  to za účelom overenia si splnenia predpokladov pre kúpu Vstupenky so zvýhodneným Vstupným. 

Zákazník je povinný pred vstupom do labyrintu Tatra Labyrint skontrolovať správnosť  údajov na Vstupenke. Prípadné chyby a preklepy je povinný bez zbytočného odkladu  reklamovať u Predajcu podľa článku 6 týchto VOP (Reklamačný poriadok).  Je výslovne zakázané upravovanie, falšovanie, kopírovanie alebo iné  pozmeňovanie Vstupeniek, pričom podľa povahy porušenia bude Predávajúci  vyhodnocovať právne následky a zodpovednosť osoby podľa príslušných právnych  predpisov, vrátane trestnoprávnej zodpovednosti. 

Zákazník berie na vedomie, že v Areáli Tatra Labyrint môžu byť zhotovované rôzne  formy obrazového a zvukového záznamu, napr. na umelecké účely a na účely  propagácie Predávajúceho, ako aj pre tlačové, filmové alebo rozhlasové a televízne  spravodajstvo. 

Akékoľvek použitie Vstupenky na iné účely nepredpokladané týmito VOP, t.j.  okrem nekomerčnej návštevy Areálu Tatra Labyrint a využitia služieb a atrakcií v  predmetnom Areáli Tatra Labyrint, je v súlade s týmito VOP neprípustné a zakázané,  ak nie je osobitne preukázateľne dohodnuté inak. 

Kúpou a použitím Vstupenky do labyrintu Tatra Labyrint vyjadruje Zákazník súhlas s  Návštevným poriadkom, ktorého aktuálne a platné znenie je prístupné na Stránke a  v Areáli Tatra Labyrint a s ktorým sa Zákazník zaväzuje riadne oboznámiť.  Vstupom do Areálu Tatra Labyrint sa Zákazník zaväzuje dodržiavať okrem  vyššie spomenutého Návštevného poriadku aj pokyny Predávajúceho, respektíve  ním poverených osôb. 

V prípade porušenia Návštevného poriadku alebo neuposlúchnutia pokynu  Predávajúceho, resp. ním poverenej osoby, zo strany Zákazníka, je Predávajúci  oprávnený Zákazníka vykázať z Areálu Tatra Labyrint a Zákazník je povinný Areál  Tatra Labyrint bezodkladne opustiť. Po vykázaní Zákazník nie je oprávnený  požadovať vrátenie Vstupného alebo poskytnutie iného plnenia zo strany  Predávajúceho, pričom aplikácia ustanovení článku 6 VOP (Reklamačný poriadok) je  vylúčená. O intenzite porušenia Návštevného poriadku je oprávnený rozhodnúť  samotný Predajca, respektíve ním poverená osoba.

Cena a platobné podmienky 

Výška Vstupného a jednotlivé kategórie vstupov sú uvedené v Cenníku,  ktorého platná a aktuálna verzia bude zverejnená na Stránke. Výška Vstupného  bude v Cenníku stanovená vždy vrátane DPH v súlade so zákonnom č. 222/2004 Z.  z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. 

Vstupy do labyrintu Tatra Labyrint sú rozdelené do niekoľkých kategórií  vstupov, ktorým zodpovedá rozdelenie výšky Vstupného v Cenníku.  Aktuálny a platný Cenník bude vždy zverejnený na Stránke v sekcii Cenník. 

 V súlade s Cenníkom platí nasledovná kategória Vstupov rozdelená pre:  dospelú osobu; 

 dieťa do výšky 140 cm; 

 skupinové vstupenky; 

Cenu Vstupeniek a jednotlivých kategórií vstupov je možné prostredníctvom  Stránky uhradiť nasledovnými spôsobmi: 

platobnou kartou v eshope cez platobnú bránu 

internet bankingom prostredníctvom banky, v ktorej má Zákazník vedený účet a jej logo sa nachádza na Stránke v príslušnej sekcii v rámci kúpy Vstupenky, pričom tento spôsob úhrady bude uvedený do prevádzky dodatočne, alebo  bankovým prevodom na základe faktúry vystavenej Predávajúcim. Zákazník pri kúpe Vstupenky zvolí ich počet, vyberie konkrétnu kategóriu  vstupu vo vzťahu k príslušnej Vstupenke, v príslušnom formulári riadne vyplní  požadované osobné údaje a následne podľa možnosti výberu úhrady bude  presmerovaný na stránku, prostredníctvom ktorej dôjde k úhrade Vstupného.  Po pripísaní úhrady Vstupného na účet Predávajúceho bude Zákazníkovi  automaticky doručený elektronický doklad o zakúpení Vstupenky, ktorý bude  Predávajúcim zaslaný Zákazníkovi na ním uvedenú e-mailovú adresu, a to spolu so Vstupenkou. 

Predávajúci je na základe týchto VOP oprávnený jednorazovo a na základe  svojho rozhodnutia meniť výšku Vstupného vrátane celkovej skladby Cenníka a zároveň aj tieto VOP, pričom pre Zákazníkov bude vždy platný Cenník a tomu  zodpovedajúce VOP zverejnené na Stránke v čase zakúpenia Vstupenky. 

Dodanie a zaslanie Vstupenky 

Riadne zakúpená Vstupenka vrátane samostatného QR kódu (pričom riadnym zakúpením sa rozumie zaznamenanie úhrady Vstupného podľa bodu 4.7.  týchto VOP), bude Zákazníkovi podľa možností bezodkladne doručená do e-mailovej  schránky, ktorú Zákazník uviedol v príslušnom formulári pri zakúpení Vstupenky. Každá Vstupenka dodaná Predávajúcim Zákazníkovi bude obsahovať nasledovné náležitosti: 

dátum a čas vydania Vstupenky;

QR kód, ktorý bude postačujúcim a samostatným prvkom na povolenie vstupu do labyrintu Tatra Labyrint bez nutnosti predloženia samotnej Vstupenky. Zákazník je v záujme úspešného dodania Vstupenky povinný zaplatiť Vstupné v plnej výške v súlade s aktuálnym a platným Cenníkom, v opačnom prípade nie je  Predajca povinný dodať Zákazníkovi Vstupenku. 

Zákazník berie na vedomie, že nedoručenie Vstupenky zavinené alebo  spôsobené neúplným, neaktuálnym alebo akokoľvek nesprávnym vyplnením  osobných údajov zo strany Zákazníka (najmä jeho e-mailovej adresy) nie je  zodpovednosťou Predajcu. 

Reklamačný poriadok 

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie vady Vstupenky, vrátane vady služby  spojenej s kúpou Vstupenky. 

Na účely týchto VOP a zefektívnenia reklamačného konania sa vadou  Vstupenky rozumejú najmä avšak nielen nasledovné prípady: 

Vstupenku sa nepodarilo doručiť na e-mailovú adresu Zákazníka;  Vstupenka neobsahuje niektorú z náležitosti uvedených v bode 5.2. týchto VOP; 

nedošlo k zrealizovaniu platby v súlade s článkom 4. týchto VOP;  na Vstupenke nie sú korektne alebo správe uvedené príslušné údaje;  Vstupenka obsahuje inú kategóriu vstupu; 

Vstupenka obsahuje chyby a vady, ktoré znemožňujú jej uplatnenie na účel  predpokladaný týmto VOP (t. j. najmä umožnenie vstupu do labyrintu Tatra Labyrint),  atď. 

Zákazník je v záujme zefektívnenia reklamačného konania povinný uviesť  stručný dôvod reklamácie, pričom postačí odkaz na niektorý z dôvodov  vymenovaných v bode 6.2. týchto VOP, resp. na iný dôvod podľa uváženia  Zákazníka. 

Zákazník je oprávnený uplatniť si reklamáciu u Predávajúceho bez  zbytočného odkladu preukázateľným spôsobom, a to najmä nasledovnými  spôsobmi: 

zaslaním písomnej reklamácie na adresu sídla Predávajúceho, ku ktorej  pripojí vytlačenú vadnú Vstupenku, prípadne fotografiu vadnej Vstupenky, pričom na  účely reklamačného konania postačí aj uvedenie identifikačného čísla vadnej  Vstupenky; 

zaslaním reklamačného e-mailu na adresu reklamacie@tatralabyrint.sk, ktorá  je Predávajúcim osobitne určená pre vybavovanie reklamácií, pričom písm. a) tohto  bodu sa aplikuje primerane;  priamo na predajnom mieste zriadenom v Areáli Tatra Labyrint, resp. na inom  predajnom mieste, ktoré určí 1. Tatranský labyrint, s.r.o., a to predložením vadnej  Vstupenky.

Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že všetky vyššie uvedené  spôsoby sú rovnocenné. 

Doručením reklamácie podľa bodu 6.4. týchto VOP začína reklamačné  konanie, pričom Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch  najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v  odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu  služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 

V rámci reklamačného konania vyhodnotí Predávajúci opodstatnenosť alebo  neopodstatnenosť reklamácie a v každom prípade vydá Zákazníkovi písomne  potvrdenie o spôsobe vybavenia reklamácie. 

Ak je reklamácia opodstatnená, Predajca zašle na e-mailovú adresu  Zákazníka, v lehotách podľa bodu 6.5. týchto VOP, novú, resp. opravenú Vstupenku.  Výsledkom reklamačného konania môže byť po uvážení Predajcu okrem  potvrdenia (bod 6.6. VOP) aj návrh spôsobu riešenia reklamácie a vzhľadom na  okolnosti reklamácie aj jednoduchý návrh na odstránenie chýb a vád Vstupenky.  V prípade ak je reklamácia neopodstatnená je súčasťou potvrdenia o spôsobe  vybavenia reklamácie stručné zdôvodnenie Predajcu o dôvodoch zamietnutia  reklamácie. 

Ak bola reklamácia uplatnená podľa bodu 6.4. písm. b) a c) týchto VOP zašle  Predávajúci potvrdenie o vybavení reklamácie na e-mailovú adresu Zákazníka.  Na účely efektívneho uplatnenia práv Zákazníka ako spotrebiteľa v  reklamačnom konaní môže Zákazník kontaktovať poverenú osobu Predajcu na  kontaktnom tel. čísle +XY ktorá poučí Zákazníka o právach spotrebiteľa a  možnostiach riešenia danej reklamácie, najmä o právach podľa Zákona o ochrane  spotrebiteľa a ust. § 622 a 623 Občianskeho zákonníka. 

Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil  jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má možnosť  obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu prostredníctvom e-mailu na reklamacie@tatralabyrint.sk. Ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie  zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa odoslania tejto žiadosti,  Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu  podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení  spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.  Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s  Predávajúcim je orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom:  Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorý je možné za uvedeným  účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát,  Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32,  827 99 Bratislava 27, internetová adresa: www.soi.sk, alebo iná príslušná na to  oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia  spotrebiteľských sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky,  ktorý je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa  obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu  využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng= SK. 

Body 6.1 až 6.12 VOP sa uplatňujú vo vzťahu k Zákazníkovi, ktorý je  spotrebiteľom, pričom vo vzťahu k Zákazníkovi, ktorý je právnickou osobou /  podnikateľom sa uplatňujú primerane podľa povahy toho-ktorého ustanovenia. 

Záverečné ustanovenia 

Zákazník vyhlasuje, že pred kúpou Vstupenky sa oboznámil s týmito  Všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí. Ak sa  uzatvára zmluva prostredníctvom internetovej stránky www.tatralabyrint.sk,  dochádza k uzavretiu zmluvy prejavením súhlasu Zákazníka, ako záujemcu o kúpu  vstupenky, tým, že potvrdí na to určené pole označené „Súhlasím s kúpou vstupenky  za vyššie uvedených podmienok s povinnosťou platby“, ktorým odsúhlasí všetky  predtým zadané a zobrazené údaje. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.  Právny vzťah medzi Predávajúcim a Zákazníkom sa spravuje právnym  poriadkom Slovenskej republiky, pričom na Zmluvu sa prednostne sa aplikujú  ustanovenia týchto VOP, následne príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a  ďalej ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa  pri zmluve na diaľku. 

Predávajúci vyhlasuje, že tieto Všeobecné obchodné podmienky boli  koncipované a prijaté v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a  úprav korektných vzťahov medzi Predávajúcim a Zákazníkom, vrátane práv  spotrebiteľa. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej  republiky (Slovenskou obchodnou inšpekciou) niektoré ustanovenia týchto VOP ako  neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť  ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú  nedotknuté, pričom Predajca zjedná v krátkej dobre nápravu. Nápravou sa rozumie  aj úprava a zmena dotknutých ustanovení týchto VOP. 

Vzhľadom na vyššie uvedené rovnako platí, že ak sa niektoré ustanovenie  týchto VOP stane neplatným alebo neúčinným, namiesto neplatného alebo  neúčinného ustanovenia bude doplnené ustanovenie, ktorého význam sa  neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo  neúčinnosťou jedného ustanovenia VOP nie je dotknutá platnosť a účinnosť  ostatných ustanovení VOP. 

V prípade vzniku rozporov sa Predajca a Zákazník zaväzujú riešiť vzájomné  rozpory a nároky mimosúdnou cestou, najmä vzájomným rokovaním vedenej v  dobrej viere a korektnou komunikáciou vrátane postupu upraveným podľa článku 6  týchto VOP (Reklamačný poriadok). V prípade ak Predajca a Zákazník nevyriešia  prípadne rozpory podľa predchádzajúcej vety, je ktorákoľvek strana oprávnená riešiť rozpor súdnou cestou, pričom v prípade súdneho sporu platí právomoc slovenského  súdu podľa pravidiel stanovených v príslušných právnych predpisoch Slovenskej  republiky, t. j. zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších  predpisov. 

Predávajúci vyhlasuje, že nezodpovedá Zákazníkovi za ušlý zisk, stratu  príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti,  porušenia týchto VOP alebo za iné škody, ktoré vznikli v dôsledku porušenia  povinnosti na strane Zákazníka. 

Podmienky spracúvania a ochrany osobných údajov Zákazníkov ako  dotknutých osôb v zmysle Nariadenia GDPR sú transparentne zverejnené na  Stránke v časti „GDPR“. 

Tieto Všeobecné obchodné podmienky vstúpili do platnosti a účinnosti dňa 01. 07. 2021.

Prírodný Labyrint v Malom Slavkove

Tatra Labyrint je dočasne zatvorený
Plánované otvorenie 01.07.2022

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram